De laatste volle schoolweek

Er wordt een laatste werkje gemaakt, de lijm komt een laatste keer uit de kast om ijsbolletjes te kleven. Eerst leggen de peuters op elk bolletje van het ijsje een bol ijs (1-1-relatie). Als ze allemaal liggen, mogen ze kleven. Wat doen ze dat goed!







Er worden nog meer blokken en speelgoed afgewassen. 












De krokodil bijt in mijn rok 😁.



De week sluiten we omwille van het extreem warme weer af met aan spetterende met water gevulde 'schoolreis'. Er is een lange waterglijbaan met zwembadje, waterspelletjes, een sproeier,... Kortom, veel waterplezier. We eten een ijsje en lekkere frietjes, mmm...


















Wat was het een fijne dag! Warm, vermoeiend, maar superleuk.